מומחה לשחזור מידע

מצילים לכם את הקבצים

אל תתייאשו, זה אפשרי

אבדן מידע? תקלה? שבר? גם אם אתם חרדים לגורל המידע שלכם, דעו שיש סיכוי גבוה לשחזור גם במצבים שנראים אבודים. הטכנולוגיות ושיטות העבודה המתקדמות שיש כיום מאפשרות להגיע למידע ולהתמודד עם אבדני מידע מסוגים שונים.

נעים מאוד, מומחה לשחזור מידע לשירותכם

ריסייב הינה מעבדת מומחה לשחזור מידע אשר קמה במטרה להוביל סטנדרט חדש בתחום בישראל. השילוב של טכנולוגיות מתקדמות, סודיות והקדשת כל משאב על מנת להציל מידע  הוא המשימה שלנו. אנו עושים זאת עבור חברות ועסקים וגם אנשים פרטיים הזקוקים למידע שלהם בחזרה.

אילו סוגי שחזור מבצע מומחה השחזור שלכם בריסייב?

כל סוגי שחזור המידע: שחזור שרתים, שחזור כוננן חיצוני, שחזור מידע שנמחק, שחזור כרטיסי זיכרון ודיסק און קי ועוד.

איך זה עובד עם המומחה של ריסייב?

ברוכים הבאים. אנחנו יודעים שזה לא הכי נעים בעולם להגיע למצב שאתם צריכים שחזור מידע ולכן דואגים להקל עליכם ככל האפשר ולהפוך את החוויה לקצרה ומדויקת.

בשלב הראשון אנו מבצעים דיאגנוזה של התקלה, מאבחנים האם אכן יש סיכוי לשחזור מוצלח, וכמובן שחוזרים אליכם עם תשובה על איפיון התקלה ועל המחיר שיעלה לכם התיקון שלנו.

בשלבים הבאים אנחנו מפעילים את מיטב הטכנולוגיות הקיימות על מנת להגיע להצלחה: ישנן מספר שיטות עבודה לפתרון מגוון הגורמים האפשריים לתקלה ולנו יש את היכולת להתמודד גם עם מצבים קיצוניים.

לאחר שהמידע שוחזר, אנו דואגים שיגיע אליכם במהירות בדרך הבטוחה ביותר תוך רגישות לבטחונו.

במידה והשחזור לא הצליח (זה קורה באחוזים נמוכים מאוד, אבל תמיד יש אפשרות כזו),

לא תידרשו לשלם את המחיר שנקבע.

כיצד ניתן להימנע ממצבים של אבדן מידע?

במידה ואמצעי אחסון נפל, משמיע קולות או שמופיע מסך כחול או שחור חשוב לעצור את העבודה, לנתק את המכשיר מהחשמל ולהגיע למעבדה.

כל פעולה אחרת עשויה להגדיל את הסיכוי לאבדן מידע.